What next for democracy?
Whether Corona, the treatment of refugees or personalities like Trump, Orbán, Putin or Lukashenko - politics in Europe is under pressure. How representative and, above all, stable are our democratic processes in the face of these challenges? Where is there a need for action? Is democracy potentially becoming more "democratic" thanks to the internet and social media, as it is more participatory - or is the opposite more likely to be the case?