The European Collection
How do our neighbours in Europe view the pressing social issues of our time? What issues are they concerned with? Five partners, five languages and one joint project: The European Collection. As part of this project, ARTE, ARD, ZDF, France Télévisions and SRG SSR offer a joint selection of documentaries, reports and web formats on current issues in European politics and society, with the support of the Creative Europe - MEDIA programme.