Belarus: Diary of a Revolution
Belarus has been rocked by protests since Alexander Lukashenko was re-elected president after August’s contested vote. As foreign journalists see their accreditation revoked, ARTE local correspondent Kseniya Halubovic continues to report from inside the protest movement.