USA Presidential Elections 2020
As the US presidential election enters its final stages democrat candidate Joe Biden campaigns hard under the slogan ‘Build back better’ whereas incumbent president Donald Trump digs in with his ‘Make America great again’ slogan, so successful in 2016. This crucial election is happening during serious unrest in America around the Black Lives Matter protests and grave concern over the president’s handling of the coronavirus pandemic.