Europe 2019
With the European Elections upon us ARTE offers a special collections of programmes dedicated to Europe.
Are you still undecided about voting in the European Elections? ARTE, in partnership with POLITICO, brings you interviews with the Spitzenkandidaten, the lead candidates for each European political party.