Wexford Festival Opera
The little town of Wexford, just two hours away from Dublin, is home to an opera festival like no other. If, in October, its streets, restaurants and pubs are bursting at the seams, then it is because the world of opera has come to visit. With its productions of works far removed from the standard repertoire, this festival is an experience not to be missed.