Opéra national du Rhin
One institution, three cities – the Opéra national du Rhin has three opera houses in three Alsatian cities: Strasbourg, Colmar and Mulhouse. Located close to the border with Germany and Switzerland, it consistently delivers proof of its international credentials with productions of a high calibre and impressive artistic vision.