On the same topic
The Hamburg State Opera with General Director Georges Delnon and Kent Nagano, General Music Director and Chief Conductor of the Philharmonic State Orchestra, holds a significant place within the musical scene of the Hanseatic city. The house maintains a delicate balance between carefully selected repertoire pieces and a distinctive passion for contemporary works.