City Manifesto
From New York to Berlin, via London and Paris, discover city living 2.0. Our lives have literally been shaped by urban architects and the commercial interests that got them commissioned. So how have some urban citizens taken back control? Meet those escaping Big Brother: disconnecting the cables of cameras and sensors, they sneak into the underbelly of the city, or climb higher than the gaze of the cameras.