Parov Stelar
Parov Stelar didn't just create electro-swing, he elevated it to an art form. For 20 years, the Austrian producer and designer has been combining the vintage charm of the 1920s with contemporary rhythms. His rich sound and energetic stage presence are perfectly suited to the intimate atmosphere of the Baloise Session.