Handel's Messiah
In tribute to the brilliant American playwright Robert Wilson, who died on 31 July 2025, ARTE invites you to discover this version of the famous oratorio by Georg Friedrich Händel reorchestrated by Mozart, staged by Wilson himself and conducted by the French conductor Marc Minkowski and Les Musiciens du Louvre.
This performance was filmed on 23 January 2020 during Mozart Week in Salzburg, Austria.