I Have Already Died Three Times
Over the course of a single day, actor and director Jacques Nolot speaks candidly about his desires, anxieties and the fleeting moments that give life meaning – all while alluding to death. As his words unfold, the border between memory and dream begins to blur, creating a fragile, intimate portrait of a man confronting the passage of time.