City Country CultureHan Kang - Nobel Prize in Literature Winner 2024
Han Kang is regarded as a leading voice in Asian literature. Her writing which blends realism and fantasy, documentary and poetry. In her novel We Do Not Part, she explores a particularly painful period in Korean history.