In Conversation with Henry BlakeDirector of "County Lines"
HenryBlake is a British writer and director based in London, who grew up in New Zealand. His critically acclaimed debut feature film County Lines received its UK premiere at the 2019 London Film Festival and went on to receive a BAFTA nomination for best actress category, 4 BIFA nominations for Best Debut Director and all three lead actors. He talks to Olivier Père about the making of his film.