In Conversation with Spiros JacovidesDirector of "Black Stone"
Spiros Jacovides was born in London. He studied film directing at the London College of Printing (LCP) and Stavrakou Film School in Athens. He also attended the Berlin Film Academy (DFFB) for one year as a guest student. He has written and directed three short films and one feature film. He lives and works in Athens, Greece. He talks with Olivier Père about his film "Black Stone".