In Conversation with Lisa BierwirthDirector of "Prince"
Monika, a curator, crosses paths with Joseph, a Congolese diamond dealer, during a police raid near a bar in Frankfurt. Their chance encounter ignites a passionate affair and as love and mistrust intertwine, they struggle to navigate the obstacles of immigration, legality, and cultural divides – questioning whether fate brought them together or set them up to fall apart.