In Conversation with... Tonya Noyabrovaabout "Do You Love Me?"
Set in Kyiv just before the fall of the Soviet Union, vivacious 17-year-old Kira navigates her crumbling family life and a nation in turmoil. As she uncovers painful truths about her father, her personal world collapses in parallel with the USSR, challenging her dreams and forcing her to confront a new reality.