Chantal Akerman: Always On The Road
Throughout her career, Belgian filmmaker Chantal Akerman (1950-2015) produced some of the most singular and committed films of her generation. This documentary looks at some of these films, including 'Jeanne Dielman, 23, quai du Commerce, 1080 Bruxelles', which was named 'greatest film of all time' by the British Film Institute in 2022.