Watch Jacob Collier Baloise Session 2024 81 min Watch the programme
Alvaro Soler brings a summery joie de vivre to the Baloise Session stage. Hailing from Barcelona, this cosmopolitan artist has established himself as a leading figure on the European Latin pop scene with hits such as ‘El Mismo Sol’. His success is reflected in his 80 gold and platinum discs and over six billion listens on streaming platforms.