Jacob CollierBaloise Session 2024
The New York Times calls him the ‘Mozart of Generation Z’. A multi-instrumentalist, singer, composer and arranger, Jacob Collier embraces every musical genre. Known for his unexpected and enthusiastic stage performances, this British artist has already won six Grammy Awards and has more than a dozen nominations to his name. In 2025, he will be competing for Album of the Year, alongside such international stars as Beyoncé, Billie Eilish and Taylor Swift.