Watch Jacob Collier Baloise Session 2024 81 min Watch the programme
Natalie Imbruglia first appeared in the cult Australian soap opera Neighbours, before breaking through in 1997 with worldwide sensation‘Torn’. She went on to score a string of hits, including ‘Shiver’ and albums such as White Lilies Island. The singer sweeps her audience away with songs that blend melancholy passages with emotionally-charged climaxes.