Robert Plant presents Saving Grace Feat Suzi DianBaloise Session 2024
Legendary Led Zeppelin frontman Robert Plant presents ‘Saving Grace feat. Suzi Dian’, a new project exploring folk, blues and Americana. Known for classics like ‘Stairway to Heaven’, Plant is nonetheless constantly on the lookout for new horizons. In the company of Suzi Dian he explores a calm musical universe focussed on acoustic instruments.