Sophie Ellis-BextorBaloise Session 2024
Sophie Ellis-Bextor hit it big with Groovejet (If This Ain't Love) released back at the turn of the millenium, a globally-adored track that was the perfect blend of electro-pop, dance, indie and disco-groove. This British artist went on to score a string of hits, including Murder On The Dancefloor.