SealBaloise Session 2024
A soulful baritone with a velvet voice, Seal defied his father's wishes to launch his musical career. It was with ‘Crazy’ and ‘Kiss from a Rose’ that he became a worldwide star, selling over 30 million albums and winning four Grammy awards. After a break for health reasons, he is back performing at the Baloise Session 2024 with a selection of jazz standards.