Take ThatBaloise Session 2024
An intimate Take That concert is truly a rare pearl. ‘Patience’, 'Back For Good' and 'Pray' are just a few of Take That's long list of hits. Their current tour has proved that their popularity continues after decades of international fame, million-selling albums and now a successful reformation. One of the truly legendary pop groups who have certainly come a long way since 1990.