New Year's ConcertTeatro la Fenice in Venice
Like every year, ARTE broadcasts the New Year's concert at La Fenice in Venice. Under the baton of Daniel Harding, soprano Mariangela Sicilia and tenor Francesco Demuro interpret a selection of famous arias from the Italian repertoire.