Eurasian Student Symphony OrchestraYoung Euro Classic 2024
For this concert, the Almaty University of the Arts orchestra combine Kazakh melodies played on the dombra, a two-stringed lute, with works from the European Romantic and Classical repertoire performed by pianist Karina Izmailova under the baton of Yerbolat Akhmedyarov.