European Union Youth OrchestraYoung Euro Classic 2024
For a quarter of a century, the Young Euro Classic Festival has provided a springboard for young instrumentalists from the 27 member states of the European Union to play in the European Union Youth Orchestra (EUYO). This year's eclectic programme is sure to delight audiences at Berlin's Konzerthaus.