Orquestra Sinfônica Jovem de Goiás (Brasil)Young Euro Classic 2024
Conducted by Eliel Ferreira, the Goiás Youth Symphony Orchestra, assisted by violinist Guido Sant'Anna, makes a foray into Argentina while celebrating Brazilian classical music.