Pink Moon
Iris's father Jan declares he wants to end his life out of the blue, leaving her stunned. As the deadline looms, Iris defies her brother's pragmatic approach and pushes her father to confront the real reason behind his wish. In this emotional journey, she battles with the absurdity of the situation, seeking answers to questions that go beyond life and death.