Black Stone
A documentary crew filming absent civil servants encounters Haroula, a worried Greek mother searching for her missing son. When he is accused of fraud, she embarks on a chaotic journey with her disabled son and a Greek-African taxi driver to find him. As they traverse Athens, Haroula faces the possibility of discovering a truth about her son she may not want to know.