Amanda
Amanda, 24, has always been isolated and without friends – though it's what she longs for most. When she uncovers a forgotten childhood friendship, Amanda becomes obsessed with rekindling the bond and makes it her mission is to convince the long-lost acquaintance that they are still best friends, regardless of whether it is true or not.