Agathe, Solange and Me
Agathe embarks on a journey to uncover the life of her grandmother, Solange, an artist and writer whose story intertwines with history, memory, and loss. Joined by filmmaker Louise, an old friend, they navigate family films, letters, and the past to connect generations. Through Agathe’s search, the documentary reveals buried emotions and traces a legacy across time.