OneRepublicSuperbloom Festival 2024
Founded in 2002, OneRepublic achieved international success in 2007 with their hit Apologize, which earned them a direct Grammy nomination. Ryan Tedder and his cohorts distilled a pop-rock sound with added electronic overtones and won millions of fans in the process.