Milky ChanceSuperbloom Festival 2024
The Milky Chance duo broke through internationally in 2013 with their hit ‘Stolen Dance’ which was quickly certified platinum in France. Now made up of four musicians, the group offers a unique indie folk sound enhanced by electronic beats. With a string of EPs and albums, including Blossom and Mind the Moon, the band is a fixture at major festivals and draws crowds internationally.