Anna Prohaska & Les Talens LyriquesBayreuth Baroque Opera Festival 2024
In the 18th century, Hamburg Opera broke free from the influence of Italy, giving rise to a new musical culture in Germany. Soprano Anna Prohaska offers us a glimpse of this vibrant operatic life from the stage of the Bayreuth State Opera, accompanied by Christoph Rousset's Les Talens Lyriques.