Sandrine Piau & Les Talens LyriquesBayreuth Baroque Opera Festival 2024
Since the Bayreuth Baroque Opera Festival was founded in 2020, the city of Bayreuth has become a mecca for Baroque music. Max Emanuel Cenčić, the Festival Director who won the Oper! Award 2024, has once again brought together virtuosos of the lyric art. Sandrine Piau invites us to savour the frivolity of 18th-century Rome through cantatas with enchanting notes.