Move!Irish Dance's Flying Feet
Irish traditional dancing became famous worldwide with Riverdance, a hugely popular show that showcased the fast footwork of traditional dancing from the Emerald Isle. Dancer and choreographer Sylvia Camarda goes to Dublin to meet a star of the show, Breandán de Galla, and learns more about the Irish dance scene.