Move!Dance of the Orishas - Brazilian Candomblé
Sylvia Camarda discovers the spirituality and dance practice of the Candomblé religion. The Luxemburgish choreographer and dancer visits the temples of Salvador to discover this syncretic belief system, a fusion of African, indigenous and catholic traditions and sees how this culture has percolated into popular culture.