Myself Multiplied
Dissociative identity disorder (DIS) is usually caused by extreme early childhood trauma. People suffering from the condition split personality into different parts that alternate in everyday life, which can be highly disorienting for sufferers and those around them. This documentary meets experts and people living with the condition.