Light in BabylonBardentreffen Festival 2024
Michal Elia Kamal and her group Light in Babylon are regulars at major world music festivals. The Istanbul-based musician happily blends Iranian sounds with Sephardic melodies. Whether it's Hebrew, Turkish, Farsi or Arabic, all languages are given equal footing here. A welcome ray of hope at a time when the clouds are gathering over the Middle East.