Crucchi GangBardentreffen Festival 2024
What started as a light-hearted idea launched during the pandemic ended up a big hit the following summer. Whenever the Crucchi Gang cover German classics in an Italo-pop style with a strong 70s and 80s flavour, you're in for a no-holds-barred evening. And don't be fooled, the recipe is contagious: the likes of Sophie Hunger and Clueso have all succumbed and have contributed to the gang's songs.