La Delio ValdezBardentreffen Festival 2024
Argentina's La Delio Valdez will be getting festival-goers up and dancing for the opening night of the 47th Bardentreffen. Playing an explosive fusion of cumbia, Andean music, salsa, ska and reggae, this Buenos Aires-based group leaves no one indifferent: It's simply impossible to stay still when exposed to their unique combination of acoustic and electric instruments. A rich sound matched with infectious rhythms.