Malta: Construction Boom on Gozo
Gozo, a small island in the Maltese archipelago famous for its tranquility and natural beauty, is attracting more and more tourists, boosting economic growth. However, this boom has brought uncontrolled property development in its wake which threatens the beauty and special atmosphere of the island.