Riccardo Chailly & Alexander MalofeevLucerne Festival 2024
On the shores of Lake Lucerne, Riccardo Chailly and the Lucerne Festival Orchestra continue their Rachmaninov odyssey with the Symphonic Movement, a rarely performed piece, as well as the Symphonic Dances and the Scherzo in D minor. The highlight of the evening is the Piano Concerto No. 1, performed by Alexander Malofeev, a rising star on the keyboard.