Blomstedt conducts BrucknerSymphony no.9
To mark the bicentenary of Anton Bruckner's birth, Herbert Blomstedt and the Bamberg Symphony Orchestra are bringing his Symphony No. 9 in D minor to the sumptuous Austrian abbey of St Florian, with which the composer had a strong bond.