Iveta ApkalnaCelebrating 140 years of the Riga Cathedral Organ
To celebrate the Riga Cathedral Organ, organist Iveta Apkalna and the Latvian National Choir have devised a programme in which all the great pages of literature dedicated to this instrument and contemporary compositions and arrangements follow one another in natural harmony, giving us the chance to hear all the majestic sounds of this sumptuous machine.