Inland
In this haunting thriller, a troubled young man returns to his rural hometown after his mother's mysterious disappearance. Guided by a reclusive mechanic with ties to her past, he navigates the eerie, dreamlike landscape – confronting buried secrets and his own fractured identity. A modern fairy tale that explores loss, memory and the unsettling pull of the past.