BadBadNotGoodElbjazz Festival 2024
Based in Toronto, experimental combo BadBadNotGood blends seventies soul jazz, futuristic hip-hop and electronica to create a sound as exciting as it is unique. In the early 2010s, the group made a name for itself with improbable cover versions of hip-hop tracks by the likes of Odd Future and MF Doom in a jazz style. An innovative set at Elbjazz 2024 from these soundscape pioneers.