The Tales of HoffmanSalzburg Festival 2024
Left by his lover, a poet improvises three tales for his friends, in which his lost love takes on three different personalities... Slightly delayed from Salzburg, director Mariame Clément revisits Jacques Offenbach's unclassifiable opera, with conductor Marc Minkowski at the helm.